Grattis Anne!

2011-08-31 @ 21:39:16| CATEGORI: Mobilinlägg
ska börja med att säga grattis till anne som blir tonåring idag, grattis!
började halv 9 idag & slutade halv 4, dagen gick ganska snabbt ändån, men tekniken va sjukt dryg eftersom
josse är i london, avviiiis! & jag jobbar ju med henne så de blir inte så kul & bygga och sånt själv lixom.
efter skolan åkte jag & felicia hem till mig & åt sen vidare på träning, helt okej träning. duschade där efteråt.
stack hem & åt & såg lite av robinson, men sen kom jag på "shit har ju tyskläxa" så jag fick göra den eftersom
jag glömde boken i skåpet igår som jag skrev. ha en super kväll! kraaaammmiiis

COMMENTS
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

var gärna med i veckans blogg hos mig :D

2011-09-01 @ 11:09:39
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0