lite lagom trött på regnet?

2011-08-05 @ 17:52:23| CATEGORI:
stor DISS till de asså. ja kom hem från golfen för ett tag sen, gick ju hyffsat om man bortser från regnet.
& nej systemkameran hängde inte med pga. reget då ja. när jag kom hem åt jag spaghetti sen kom felicia
igen & då stack vi till donken & handlade vars en glass, sen vidare & handla nagellack till mig så ikväll om
jag orkar blir och måla om mina naglar, & veck med mina "tidningsnaglar" som de kallas. här får ni en
lagom blöt bild på hur jag ser ut just nu... ingen fin syn...


COMMENTS
Postat av: Felicia

du skulle passa jättebra mörkbrunt hår! :D <3

2011-08-05 @ 23:15:01
URL: http://feliciaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0