fööööörlåt........

2011-07-05 @ 23:35:11| CATEGORI: Mobilinlägg
säger jag till victoria och hennes fina underbara bloggläsare. har helt glömt bort bloggen här har mest varit inne på min egen. det är ju sommarlov och jag har mest varit ute och solat och badat så det finns ju en anledning....
men det här blir nog sista inlägget för mig på denna söta lilla bloggen, för victoria kommer nämligen hem inatt och imrgon så ska jag träffa henne min saknade lilla vän. det är bra att du kommer hem nu, för jag har ingen att vara med nu när du är borta. tänk om inte du hade varit min bästavän vem hade jag varit med då egentligen?!
men vääälkommen hem till söta sverige, ring mig när du har kommit heeeem. älskar dig din buuuuuse!

 

 

min blogg hade varit super gulligt om ni hade kikat in på den!

http://feliciaastenberg.blogg.se !

fortsätt följa vickis blogg, för den är bääääst!


COMMENTS
Postat av: Daniella

Hejsan! Har en frågestund på min blogg :) Kika gärna in och ställ en fråga , gärna mer om du vill. håller på tills fredag kväll :)



Ha en toppen kväll!

2011-07-06 @ 22:11:05
URL: http://daaannniiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0