"butterfly fly away"

2011-06-10 @ 16:17:35| CATEGORI: Vardag
skolavslutning idag, har längtat till denna dagen, men nu när den är här känns det inte lika bra. jag & felicia sjöng inför hela skolan & sen sjöng jag felicia klara linnea och agnes "butterfly fly away" för klassen, då kom tårarna. kommer aldrig komma i en sån här bra klass som vi har igen. kommer sakna er alla till max. utan er hade jag inte varit den jag är idag! 7 år tillsammas & nu splittras vi, det är en tråkig känsla. TACK FÖR ALLT 6C! felicia stack precis & efter skolan stack vi & åt på dahls sen åt vi glass!
sen fyller johanna också år idag, grattis!

COMMENTS
Postat av: Johanna

tack så mycket :D<3

2011-06-10 @ 20:32:02
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0