felicia is here!

2011-06-25 @ 19:09:33| CATEGORI: Mobilinlägg
hej på er alla. victoria frågade mig om jag kunde skriva här varje dag nu när hon är i spanien och jag tänkte ja vad gör man inte för sin bästavän?(a) så jag tänkte börja med att skriva lite om mig själv.
jag är väll en ganska normal person som alla andra. heter Felicia Stenberg & jag spelar handboll i lödde vikings,spelar piano & är med mina vänner. på fritiden väljer jag npg alla fförst att vara med någon annars så sätter jag mig vid datorn,spela lite piano eller gitarr så ser min dag ut då. jag har en mamma,pappa,2 lillasystrar,1 lillebror och en super söt liten chihuahua som heter thilde. själv har jag en blogg som ni gärna kan kolla här . men ja det mesta fick ni nog med. så ja puss så länge! k i s s   a n d   l o v e !
förresten hoppas du har det bra i spanien älskling,saknar dig redan!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0