klara bunse in the house!

2011-06-25 @ 13:22:43| CATEGORI: Mobilinlägg
haha hej alla victorias bloggläsare! ja nu är det såhär att jag bland annat ska gästblogga här i victorias blogg :)
Ja, så hon ville att jag skulle berätta lite om mig själv och så för er och det kan jag ju klart göra.
Jag är en vanlig liten blond tonåring som heter Klara Bunse, jag spelar handboll i lödde vikings och jag dansar. Men om jag är hemma en vanlig dag så spelar jag lite gitarr eller ritar och sitter vid datan och framförallt lyssnar på musik men ja.... Jag har en mamma, pappa och bror och min underbara lilla kannin melvin. Jag älskar mina vänner över allt och annat och ja dom är helt enkelt allt. Även bloggar jag på min egna lilla blogg som ni hittar här. Haha tror inte det finns så mycket mer att berätta om mig själv faktiskt, men om ni har nån fråga som är det bara att kommentera!

ja här är jag :)

vicky ville även att jag skulle berätta om våran midsommar:
ja det började med att alla stacka till golfbanan och slog lite bollar och hade jätte kul. Sen stack vi hem till victoria och käka korv och åt världens godaste torta, mums! Sen åkte alla hem till säg och klädde sig fina iför kvällen. Men jag, agnes och victoria träffades lite tidigare och gjorde kransar och fota lite (bilderna  kommer när victoria kommer hem) Sen var det party party! Vi dansade loss hemma hos agnes i hela natten och ja det var en riktgit härlig midsommar! Vet inte riktigt när vi kom hem men jag somna runt 4 tror jag, aja allt för mig!
love klara

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0