ov helsingborg beachhandboll med klassen

2011-06-07 @ 19:50:01| CATEGORI: Vardag
som ni kanse såg i inlägget under kom vi 4a. bloggade från mobilen då och pallade inte skriva hahah. men de gick bra Lag 1 var en poäng från att komma med i slutspelet, stöööörigt. mitt lag (lag 2) kom vidare i slutspel på målskilnad, tuuur. men vi kom ända till semifinal och åkte ut där. så jag tyckte faktiskt vi var duktiga ändån :)
missade avslutningen i stallet idag också :( men jag får ju rida rekyl i sommar så det gör inte sååå mycket. imrogon är det skola, måste bli färdig med världsresan och sånt. 2 dagar kvar nu bara, gött!

COMMENTS
Postat av: felicia :)

det är inte jag som har gjort den, det är sara :)

2011-06-07 @ 20:24:18
URL: http://feliciajakobssonn.blogg.se/
Postat av: Clara

okej, det är lugnt för jag sikta inte på dig, men vissa har ju gjort EXAKT som min.. menade inte precis dig victoria ! <3

2011-06-08 @ 06:53:47
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0