tjena snebena :)

2011-06-23 @ 22:17:43| CATEGORI:
hallå mina sötnosar, förlåt för att uppdateringen inta har varit på topp idag! men jag ska berätta lite om när jag åker här för er! när jag är borta kommer felicia stenberg & klara bunse försöka lägga in minst ett inlägg per dag till er! sedan kommer det att komma 3 gästbloggsinlägg några dagar klockan 12.00! imorgon så kommer min midsommar firas med klara & agnes, awesome! så klara kanske berättar för er om våran midsommar eftersom jag kanske inte hinner blogga efter som vi åker imorgon natt, kyss!

COMMENTS
Postat av: Mia

Hej, kika in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden!

2011-06-24 @ 11:04:49
URL: http://mjaumia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv; Tack :)

Din blogg va oxå fin..

Är aldrig inne på min bloglovin så ingen idé att följa varandra där..men snällt att du frågar :)

2011-06-24 @ 19:50:51
URL: http://soffiiiskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0