Från att packa upp till att packa ner.

2011-11-08 @ 20:53:51| CATEGORI: Mobilinlägg

Hej gullungar! Skolan idag var faktiskt kul, idrotten också till och med. Efter skolan bytte jag om och åkte till stallet. Red Ichi idag, har aldrig ridit han innan och vi klickade inte så bra. De borde ha sett roligt ut att kolla på, haha katastrof! Men sen har jag packat ner lite kläder och så för på fredag tar jag och mamma flyget till Stockholm. Pappa åker redan upp imorgon och kan ska ha med vår packning, det är därför jag packade idag. Men vi kommer iallfall att bo hos släkten på en gård utanför Stockholm tills på måndag. Åker dit 2 gånger per år och älskar att vara där så jag längtar!! Kram


COMMENTS
Postat av: elina

hej, vad ska du hitta på idag för något? kram! <3

2011-11-09 @ 15:06:02
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0