Ny header på G!

2011-11-30 @ 20:22:19| CATEGORI: Vardag
Haft en super dag, var i skolan lik så de andra dagarna :) Sen åkte jag, linnea, felicia, klara och agnes hem till mig. Övade lite på några sånger vi ska sjunga på utförsäljningen på Havi på lördag. Sen åkte vi till handbollsträningen & nu sitter jag här, jao! har massor med läxa till imorgon, prov osv... åh, snälla kan vi få jullov nu? På tal om det så skulle jag ju ha en 24-dagars från imorgon till julafton, kul eller hur? Here it is!

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina intressen
4. Bild på sminket du brukar använda
5. Några bilder för 1-2 år sen
6. Bloggarna du läser
7. Vad jag önskar mig julklapp
8. Dagens app
9. Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
10. Det här får mig på dåligt humör
11. Favoriträtt & Favoritdryck
12. Detta är jag rädd för
13. Det här saknar jag
14. Bästa utomlandsresan
15. Onödig infermation om mig
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Vad hade jag på mig i dag? 
19. En bild på någon du saknar
20. En bild på det du köpte senast
21. Fem bra saker som hänt under denna månaden
22. Så här ser mitt rum ut just nu
23. Något som alltid gör dig glad
24. Din dag (julafton)


tagit vissa av förslagen ifrån julia (juuliakorecic.blogg.se)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0