Soligt? i november, nej tack....

2011-11-28 @ 21:41:47| CATEGORI: Vardag
Hahah, jag bara "hoppas att det börjar snöa idag" men jaja, när jag kollar ut från fönstret i skolan så ser jag strålande solsken, så besviken.... Men skolan idag rullade på, hade knappt sovit alls under natten, jävla storm. Efter skolan åkte jag iväg och fikade med ella. Stack till hallen och träffade johanna & elsa, tränade våra småbarn! Gick super :D Sen hade vi egen träning, gick bra de med! Var riktigt hugrig när jag kom hem så jag gjorde mig ett par mackor, skolmaten idag ska vi inte ens snacka om...

Snart kommer nog en ny design, har gjort till många andra men inte mig själv. Så måste ta tag detta nu!
Har fixat nytt typsnitt till bloggen, det andra var lite för stort och så, denna blev så mycket bättre :D
Funderar också på att köra en 24dagars från den 1e december till julafton som jag gjorde förra året, rätt kul det faktiskt, vad tycker ni? Behöver er åsikt, det är trots allt NI som ska läsa det...

COMMENTS
Postat av: josefin

Jättefin blogg! :D Ska vi följas via bloglovin? :D kram

2011-11-28 @ 21:48:35
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: josefin

SV: Åh, tack vad glad jag blir! Har lagt till dig också nu ♥ kraam

2011-11-28 @ 22:04:59
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja göör det (24 dagars lista)!

Jag slutade för jag tyckte det var tråkigt att göra det, men jag tycker det är skitkul att läsa det på andras bloggar :D<3

2011-11-28 @ 23:16:41
URL: http://barafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0