Svensson svensson

2011-11-05 @ 22:06:46| CATEGORI: Vardag
Hej sötnosar! Jag och anne vaknade vid 10, fixade oss också vidare... Sen åkte vi in till Lund och kollade på Svensson Svensson. Hehe det var inte mycket som gick som de skulle i den filmen direkt. Anne stack sen hem vid 4 och då gick jag och la mig, var riktigt trött ska ni veta! Sen tar denna j*vla förkylningen kål på mig! Täpt, och i halsen, hes och allt vad det innebär, tycker det är okej att bli frisk nu! Missar ju träningen imorgon också på grund av detta, vilket inte är kul alls. Så imorgon blir det nog att chilla också vidare. Kollade precis på "Så mycket bättre" fast jag hann bara se halva. Ha en bra kväll!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0