You don't know you're beautiful

2011-11-15 @ 18:25:40| CATEGORI: Vardag
Hallå där!
Yep, dagen idag var det jaa. Mådde riktigt dåligt imorse men jag drog ändån till skolan, huvudvärken gick bort under dagen men jag är fortfarande riktigt förkyld osv. Skolan idag rullade på, har fått en hel del läxor för att jag inte var i skolan igår, men de är sånt man för räkna med ju? Stannade kvar på skolan till 5 med några kompisar, senare följde Anne med mig hem. Hann inte göra så mycket innan hon skulle hem så det blev väll mest att snacka och sånt. Hon drog typ precis och ja snart är det mat sen kommer hela min kväll bestå av att göra läxor, kul va? eller inte...

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0