Massor av engelskglosor!

2011-10-18 @ 21:10:07| CATEGORI: Mobilinlägg

Ah har pluggat lite nu men de blev inte så värst eftersom jag somnade nästan. Men får damp på att min dator inte funkar, uppdateringen är sjukt låg blir bara 1-2 inägg per dag nu, och blä på att mobilblogga de är sjukt jobbigt. Men vad ska man göra? Har inte så mycket val, jo jag kan ju blogga ifrån ipaden, men har inte så stor koll på var den är just nu. Men efter skolan idag stack jag till stallet & snacka om att vi hade tur med vädret! Det hade regnat hela dagen och sen när vi var där regnade det inte alls, precis när jag kom hem sen började det hagla massor och skiit. Hatar regn och så... Aja ska se om tv bjuder mig på något nu, kram!


COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0