Vidare till steg 3 ♥

2011-10-23 @ 20:48:09| CATEGORI: Vardag
Hej bloggen! Har inte bloggat på hela helgen men jag har ju som sagt vart uppe i Borås och spelat SM, vann 3 matcher av 4 möjliga och kom vidare till steg 3! Har käkat på resturang och sen bodde vi i en typ teatersal, så det blev mycke sköj och så med gardinerna & microfonen på kvällen, jag har iallfall haft en super helg där uppe, hoppas ni också haft det bra! Åt plankstek för ett tag sedan och nu ska jag ta mig ben&jerry glass och kolla på PA som jag missade. Känns verkligen inte som att jag kommer orka med en hel dag i skolan imorgon, men det är sånt man får ta, kram på er alla ♥

COMMENTS
Postat av: s

hur har din dag varit ? :) <3

2011-10-24 @ 20:24:45
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/
Postat av: elina

hej, hur har din dag varit idag? :)<3 kram!

2011-10-24 @ 20:35:44
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0