Jävla SO prov

2011-09-18 @ 22:19:12| CATEGORI: Vardag
sitter här & försöker få in alla länder till so-provet, finns det värre än so? neeeej!
lär mig vekligen inte dem, vill inte inte in i mitt huvud. men dagen såg ut som så att jag & mamma åkte till center syd en sväng, hittade en skit snygg jacka, men den fanns inte kvar i min storlek så jag kanske ska beställa den från nätet. sen drog jag hem till felicia där anne också var, gjorde exakt ingenting! felicias lillasyster skulle ha kalas sen och då åkte jag och anne hem till mig, kollade lite på AA & sånt mys. när hon stack hem drog jag till ICA, skulle handla lite till kvällen. när jag kom hem stack jag ut och sprang slinga, gick piss, idag med! åt sen & kollade på Idol, nu måste jag in i duschen vi hörs krammmiis!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0