Light up the floor, play me one more...

2011-09-13 @ 18:57:36| CATEGORI: Vardag
Skolan idag var sådääär, missade idrotten idag & vi kommer även göra de imorgon vilket är helt okej för mig eftersom jag hatar att springa asså 100m, hoppa häck osv... sen glömde jag ju mina skor igår i hallen så fick gå med strumpor idag hehe, men tur att man har underbara vänner som ställer upp & hämtar mina skor i hallen när jag är i stallet, tack anne & felicia! de kostar ju ändå 700 ngt sånt & jag vill inte lägga pengar på ett par till. nu ska jag ta itu med min läxa & sen klockan 8 ska jag kolla på idol! och förresten så hade vi uteritt idag & det gick bra! för min del iallafall, några hästar som skenade och så...
instagram - victoriaacarlsson

COMMENTS
Postat av: beccis

god morgon! vad ska du göra idag?

2011-09-14 @ 07:44:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0