orkar inte mer...

2011-09-19 @ 21:46:07| CATEGORI: Vardag
detta blir bara ett snabbt inlägg eftersom jag måste återgå till pluggandet, har ju som sagt prov imorgon i änmet jag hatar mest och är aven dåligast på... sen har vi också massa kemi jag måste gå igenom. jag & ella stack och åt pannkakor på 12åkers badet, sen skyndade vi oss till hallen & då plockade vi fram och hade knatteträning. gick faktiskt super idag :) sen hade vi egen träning & de gick kasst för min del, men träningen var ändå kul. 
skolan tar nästan hela min fritid, hinner inte med bloggen så mycket! eftersom ni har fått vänta så så svarar jag på frågorna sen frågestunden i ett videoinlägg under veckan. så fortsätt fråga! ju fler desto roligare som sagt! här är länken till frågestunden: http://victoriacarlssons.blogg.se/2011/september/fragestund.html

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0