så som du är...

2011-09-17 @ 22:01:24| CATEGORI: Bilder / Kameran
Vaknade upp hos felicia ganska tidigt, hon sov då & jag kunde inte somna om. så jag gick ut och kollade på tv tills hon vaknade, då fixade vi oss och cyklade till Tumba gf, träffade anne där & så gick vi en liten runda. stack hem till mig, chillade & så! när anne hade åkt in spelade jag & felicia in en cover som kanske kommer upp på bloggen imrorgon, det vill ni se ellerhur? Sen stack jag & mammsen till pizzerian & hämtade pizza som vi då ätit ikväll. ska ner och ta lite glass nu, chiiiaaao!

COMMENTS
Postat av: CLARA

sv: åh vad roligt!

tack för ditt svar :)

2011-09-18 @ 11:10:50
URL: http://claraaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0