Frågor del 1

2012-04-01 @ 12:00:00| CATEGORI: Svar
1. Vilka dagar i skolan gillar du bäst? MÅNDAGAR ONSDAGAR OCH TORSDAGAR
2. Vad är din dröm? JAG VILL VERKLIGEN BADA MED DELFINER OCH RIDA PÅ EN ELEFANT. OCH FLYTTA TILL USA
3. Har du nån plan som du vill göra när du blir stor? JAG OCH MIN KOMPIS VILL GÅ PÅ HIGH SCHOOL I NEW YORK I 3 ÅR
4. Är du kär i nån? NEJ INTE JUST NU
5. Vad är du rädd för? JAG TROR VERKLIGEN PÅ ANDAR SÅ JAG ÄR RÄDD FÖR ATT SE EN. OCH FÖR SPINDLAR SÅ JÄVLA ÄCKLIGA
6. Vad längtar du mäst till just nu? TILL NÄR JAG SKA ÅKA TILL NEW YORK OCH TILL SOMMAREN
7.Hur många år är du? JAG ÄR 13 MEN FYLLER ÅR I SOMMAR
8. Vilket datum fyller du år? 2 AUGUSTI
9. Vilken känd bloggare hade du helst haft i din umgängeskrets? KENZA ELLER DANIEL PARIS
10. Vad lagade du för mat senast? NUDLAR
11. Vart nätshoppar du helst? OLIKA DET BEROR PÅ VAD JAG VILL HA
12. Om du måste flytta: Till vilken annan svensk stad hade du helst tagit ditt pick och pack? GÖTEBORG TROR JAG
13. Vad lägger du mest pengar på? KLÄDER, GODIS FIKA :O
14. Följer du melodifestivalens alla deltävlingar + finalen? NEJ NOLIFE DET ÄR BARA ATT KOLLA PÅ FINALEN DOM ÄR JU BÄST
15. Vilken talang hade du helst velat ha? KUNNA SJUNGA BRA!
16. Om du är tvungen att byta ut ditt namn, vilket väljer du då? DET SKULLE JAG VERKLIGEN VILLA, I SÅ FALL LEONIE
17. Vilken världsdel hade du helst rest runt i under 6 månader? USA
18. Har du fått något stulet någongång? HAHAHAHAHAHA EN SAK MEN DET ÄR FÖR TÖNTIGT FÖR ATT SÄGA
19. Tror du på något övernaturlig? ETT ANDRA LIV EFTER DÖDEN
20. Föredrar du havet eller basäng? DET BROR PÅ, HAVET UTOMLANS OM DET ÄR KLARBLÅTT ANNARS POOL
21. Har du kvar kläder från när du var liten? JA
22. Hur imponerar man på dig? MAN SKA HA EN GRYM PERSONLIGHET OCH VARA ROLIG OCH BJUDA PÅ SIG SJÄLV OCH VARA SNYGG HELST
23. Bor dina föreldrar ihop? NEJ
24. Hur många syskon har du? EN SYRRA OCH SEN 1 HALVSYSTER OCH 2 HALVBRÖDER MEN TRÄFFAR NÄSTA ALDRIG DOM
25. Hur många gånger har du flyttat? OJ MÅNGA GÅNGER KANSKE 12 GÅNGER TYP
26. Hur ofta dushar du? HAHA KONSTIG FRÅGA MEN VARJE DAG
27. Vad är ditt mellannamn? HAHA DET SÄGER JAG INTE BLÄÄ
28. Bästa filmen du har sätt? HAR SÄTT MÅNGA MEN THE LAST SONG OCH THE NOTBOOK TYP
29. Saknar du nån just nu? Ja Ina
30. Berätta nåt tråkigt som har hänt i ditt liv. MIN MAMMA VAR TILSAMMANS MED EN KILLE SEN GJORDE DOM SLUT OCH INNAN DOM GJORDE DET SÅ BLEV JAG ASTAJT MED HANS BARN OCH NU TRÄFFAS VI ALDRIG LÄNGRE SAKNAR HENNE SJUKT MYCKET
31. Vad kallas du för av dina kompisar? CAR CARRO TYP
32. vilken ögonfärg har du? GRÖNA
33. Vad heter dina bästa vänner? Har många men dom närmaste är Molly, Anna, Ida, Filippa
34. Vill du att din kille ska vara äldre eller yngre än dig? HÄLRE ÄLDRE ÄN YNGRE I SÅ FALL
35. Vad tänker du på innan du somnar? Saker som har hänt ,killar ,kompisar allt
36. vad är det första du tänker på när du ser en person? NÄSAN TÄNDERNA HÅRET ÖGONEN (tänkte inte på näsor förns min kompis sa det)
37. Vad kommer först killen eller dina tjejkompisar? sorry killar men kompisarna går före allt
38. Oskuld 40+ eller inte oskuld som 13 år? 13 LÄTT
39. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? HAHA OM DET VAR EN PERSON SOM JAG HATADE SKULLE JAG GÖRA LIVET SURT FÖR HAN ANNARS SKULLE JAG GÖRA DET TJEJER INTE KAN GÖRA
40. Skulle du kunna ha sex med en alkis för att din bästa vän leva, om du inte har dör hon? JA
41. Har du nån piercing?NEJ BARA I ÖRONEN
42. Vad är det underbaraste du vet? VARA MED MINA KOMPISAR OCH FÅ SMS AV KILLEN MAN GILLAR
43. vad är det värsta du vet? FOLK SOM PLAYAR OCH KOPMPISAR MAN INTE KAN LITA PÅ
44. En person du verkligen vill träffa vem? ZAC EFRON
45. Vilken svärdom andvänder du mäst? FITTA ELLER FUCK OFF :/
46. Har någon kallat dig lat? JA
47. Kan du vissla? HAHA NEJ
48. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? JAPP :O
49. är du blyg? VERKLIGEN INTE NÄR JAG ÄR MED MINA KOMPISAR, MEN NÄR JAG TRÄFFAR NYA KAN JAG VARA DET
50. Läser du för skojs skull? NEJ FY BLÄÄ BARA NÄR JAG HAR LÄXA ATT GÖRA DET
(Tidsinställda inlägg - frågor från er)
Någon ville att jag skulle göra ett sånt test med frågor om mig, så visst varför inte liksom men det hade nog blivit för mycket med alla i en, så resten kommer på onsdag!

Hur ofta dushar du? Varje dag
Vad är ditt mellannamn? Denise
Bästa filmen du har sett? Oj, vet inte men "hunger games" var super!
Saknar du nån just nu? Ja många!
Vad kallas du för av dina kompisar? Vicky
Vilken ögonfärg har du? Gröna
Vill du att din kille ska vara äldre eller yngre än dig? Äldre eller samma ålder.
Vad tänker du på innan du somnar? För mycket, saker jag ångrar osv, hatar det!
Vad kommer först killen eller dina tjejkompisar? Kompisarna
Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? No idea.
Har du nån piercing? I öronen
En person du verkligen vill träffa vem? Ingen aning, men aldrig fel att träffa nån kändis ju? ;)
Vilken svärdom andvänder du mest? Fan
Har någon kallat dig lat? Ja
Kan du vissla? Ofc
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, de är det säkert
Är du blyg? Verkligen inte med mina kompisar, om de är ny eller så så ja, då kan jag.
Läser du för skojs skull? Nope
Hur ser ditt naturliga hår ut? Fult & lockigt

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0