Börja träna igen på måndag :D

2012-08-31 @ 21:52:15| CATEGORI: Mobilinlägg
Var hos en jätte duktig massör innan idag som skulle fixa mitt lår. Fy tusan vad ont de gjorde, sjukt!! Men de känns bra nu efter även fast jag säkert kommer ha lite blåmärken. Hade haft massa knutor i det & sträckning. Hon fixade de typ och jag ska börja träna så smått igen på måndag, ska ha skydd på låret & ta någon typ av linement morgon + kväll även innan och efter träning, så ska allt gå bra :D

Imorgon ska jag och mamma köra och fixa lite saker, färg osv. Sen ska jag måla om någon slags hylla eller ja så som jag har på mitt badrum vitt & göra det lite snyggare där inne. Sen runt 4 kommer josefine hit & sover här, puss!!

COMMENTS
Postat av: Ebba

Sjukt fin blogg du har och allt bra? :)

Svar: jadå bara bra, själv då? :)
victoriacarlssons.blogg.se

2012-09-01 @ 06:37:09
URL: http://www.nattstad.se/tjejenebba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0