Holaaa! ;)

2012-08-10 @ 22:06:29| CATEGORI: Mobilinlägg
Heeej, har typ inte uppdaterat alls bra idag... Men jag har gått runt i pyamas hela dagen och degat. När mamma kom hem från jobbet hade hon med mina hunterstövlar hem & dom passade, åååh så glad! :D Sen åt vi mat & kollade handbollen & som nog hela svenska folket vet så är sverige i os-final!! Så gött! Sen lite senare på kvällen har jag hjälp mamma & pappa att bära ut soffan & allt sånt för de ska till karlstad (alexanders nya lägenhet) och lämna de där imorgon. Nu är det musik på högsta volym i lurarna och sitter och spelar lite spel på ipaden, hörs! :D
Ja, är som sagt ofixad & går i pyamas på dessa bilderna, har ju bara gått hemma idag så skit samma! Även mina älskade hunter på fötterna ;)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0