Igår!

2012-08-18 @ 09:02:00| CATEGORI: Allmänt
Heeej sötisar! Gjorde faktiskt ett inlägg igår morse men de kom tydligen inte upp... Hittar inget utkast heller. Men igår så var de ju först skola sen tog jag bussen med lina hem till alice & jag & lina cyklade därifrån hem till lina, sen bytte jag om där och hämtade mina saker & cykel. Sen cyklade jag till stallet. Tjejerna stod redan i stallet med deras pollar & gjorde lite makeover på dom. Så jag cyklade snabbt till betet och hämtade kyliis. Red till stallet sen red vi ut en sväng. Alla hästarna vad pigga & taggade efter torsdagsvilan. När vi kom tillbaka åt vi lite, sen red vi ner dom & jag blev hämtad runt halv 8 tror jag. 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0