Miss this

2012-08-29 @ 19:31:42| CATEGORI: Mobilinlägg
Herregud, har inte bloggat sen i måndags nu ju :/ Har inte fått tiden till att sätta mig ner och skriva, får massa tankar hela tiden om vad jag ska skriva och så men... Här kommer lite kort vad som hänt under dagarna.
Måndag: Var i skolan hela dagen & slutade med hemkunskap på elevensval & vi gjorde amerikanska pannkakor, de satt inte alls fel!! Sen åkte jag hem, kollade lite på tv & gjorde sen lite mer mat & pluggade där efter. Vid 7 åkte jag till Malmö och tränade skånelagsträning. Gick piss ent ut sagt, visade ingenting. Sträckningen i benet var där direkt efter första språnget, åååh vet inte vad jag ska göra av mitt ben :/. Så ja kunde ju inte ge allt eftersom de gör så in i helvetes ont. Var hemma runt elva, käka lite sen somnade jag. 
Tisdag: Åkte till skolan i den här outfiten ↑. Började med hemkunskap och gjorde fruktsallad & chokladmuffins. Sen va de vanliga lektioner resten av dagen. Efter skolan bytte jag om och åkte till stallet & hämtade rekyl på betet & red sen en dressyr lektion med honom. Hem byta om snabbt & duscha sen åka till konfirationsmöte på församligshemmet. 
Idag: Jag och fina agnes ↑. Helt vanlig dag i skolan, åkte hem och åt något smått sen mötte jag upp agnes och cyklade till träningen. Ingen av oss kunde träna idag så vi kollade bara på de andra tjejerna. Nu måste jag plugga på tyska tills imorgon. Sen har jag massa saker jag blivit av med, min kameraladdare, nyckel osv... Så de ska jag försöka hinna med att leta efter. Ha de så bra puss!!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0