Sanningar

2012-08-25 @ 11:52:00| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej bloggen! Vaknade faktiskt redan vid 9 idag?! Idag ska jag typ inte göra något, måste bara städa mitt rum, hela ovanvåningen (som är min nu när alexander flyttat). Sen håller vi på här nere, ska måla om, möblera om och så men inte idag då. Ska tömma lite byrår och sånt smått & gott. Så vet inte vad jag ska blogga om, så jag kom och tänka på en kommentar jag fick för ett tag sen att jag skulle skiva några sanningar om mig så de kommer här.

1. Jag använder ofta massa konstiga ord som jag inte vet vad jag fått de ifrån, asså de är inte svenska, utan helt random.
2. Jag är egentligen mörkhårig, men har slingat de sen typ 3 år tillbaka.
3. Jag tänker på massa dåliga saker när jag ska somna.
4. Jag stör mig riktigt mycket på att alla 8or inte alltid har rast & äter samtidigt på vår skola längre. Då mina närmaste vänner går i de andra klasserna. 
5. Ibland är jag så konstig så jag inte orkar mig själv...
 
Ja där var 5 stycken, kanske kommer några då och då.
LOVELY FRIENDS! ♥

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0