Yesterday

2012-08-24 @ 15:11:00| CATEGORI: Bilder / Kameran
Igår var de torsdag & efter skolan följde jag med josse hem till henne & fixade lite sen gick vi till busshållsplatsen och hoppade på en buss med agnes, lisa & klara till lund. Tog tåg därifrån till malmöfestivalen. Gick & tog någon baugette på starbucks sen mötte vi upp isak & gick och ställde oss där icona pop skulle uppträda. Fick platser längst fram & efter första låten började de spöregna. Så ja de va på med regn jackorna! Efter så skulle jag och agnes till stationen, träffade sen icona pop, tog bild med dem osv. Gick till espresso house & sen mötte vi dem andra igen. Sen åkte jag & agnes hem. Gick och la mig direkt, med smink & allt. Var så himla trött, inte för kvällen då men har inte vilat på jätte länge, det har varit full rulle hela tiden. Så ja, idag ska jag inte hitta på något. Här kommer bilder från igår.

COMMENTS
Postat av: lisa♥

tankeställare, läs om du vill!
http://lisaanderssonnn.blogg.se/2012/august/inombords-sa-vandes-varlden-uppochner.html#comment

2012-08-25 @ 11:46:55
URL: http://lisaanderssonnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0