10. Något jag stör mig på

2012-12-11 @ 21:16:00| CATEGORI: 31 dagar med mig
Kör gårdagens nu då!
- När folk hela tiden lägger ut bilder och texter att de mår dåligt osv, sen är de aldrig något stort. Sure, lägg ut några gånger och så... Men när folk lägger ut HELA tiden. Asså hallå klart som fan att de inte blir bättre av att du lägger ut massa statusar. De flesta är ute efter "finns". Mitt liv är inte perfekt, men jag gör de genom att ha roligt & skita i det som inte gör mig glad. Okej, fine om man lägger ut på bloggen, de är ju nästan som en dagbok. Men instagram, facebook osv, orka! 
- När man känner att man inte har några kläder även fast garderoben är full, inget som blir bra eller något.
- Att änga en hel kväll åt att plugga, helt sick hur mycket tid skolan tar, plugg hit och plugg dit. Hejdå alla kvällar framöver!
- När folk inte är glada, haha booring människor är värst. Skratta, fånga dagen och allt, ha kul!
- Sånna här inlägg, sorry att jag gör dem, hatar negativa inlägg... Men kram på er! :D

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0