Nya bilder?

2012-02-26 @ 20:04:34| CATEGORI: Bilder / Kameran
Haha, den här bjuder jag på! Men ärligt, jag måste ta bilder nu någon dag dessa mobilbilder börjar bli lite tråkiga, eller vad tycker ni? Har massor idéer till en ny header också, fast jag måste ha lite nya bilder. Okej, till dagen nu då. Var ju på Center Syd med felicia, julia, natalia & anne. Hade super nice, men hittade ingenting, hade inte riktigt orken till att prova eller något alls. Måste ha en ny skinnjacka osv, men ingenting finns här i lödde, får dra in till stan snart! Har sen suttit hemma sen 4 och kollat på hoppning, ätit pizza och checkat PA, ska snart sätta igång big brother också, har ju missat massa nu när jag var borta, hiihihi. Men ha de gött så hörs vi? :)

COMMENTS
Postat av: Elin Wallerström, '

Fin blogg! Lust att göra ett länkbyte? :)

2012-02-26 @ 20:25:47
URL: http://elinwallerstrom.blogg.se/
Postat av: felicia (:

sv: hahha, jag ba" omg, jag har tappat massa puudeer här :o " hahhah ;) <3

love you smeetie!<3

2012-02-26 @ 23:47:24
URL: http://barafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0