Suddig bild

2012-02-12 @ 20:17:58| CATEGORI: Vardag
Har fett med bildbrist, så det fick bli denna bilden. Gud vad det hade snöat när jag vaknade upp i morse asså, det är så fint, fast det skulle kommit i december, det är ju februari nu liksom, fast de är ju mycket bättre med snö än allt jävla is som legat på vägarna? Andledningen till dålig uppdatering idag är att jag är fett trött. Åkte vid 12 och spelade 2 matcher, vann den ena & förlorade den andra. Var typ hemma igen vid 4, så då var de inte lönt att hitta på något. Ja, ska försöka lägga mig i tid ikväll så jag är pigg imorgon för då har vi svenskaprov, hate it! Ni får ha det super bra, kram :)

COMMENTS
Postat av: maria

Nu har jag lagt ut dagens åsikt och den handlar om lättklädda tjejer på facebook

Check thiis out ^^

http://ettexemplar.blogg.se/2012/february/dagens-asikttanke.html#comment

2012-02-17 @ 21:59:24
URL: http://ettexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0