Tisdagen den 28 februari 2012

2012-02-28 @ 18:41:47| CATEGORI: Vardag
Haha, kom inte så någon bra rubrik hihi. Men nu när jag skrev den kom jag att tänka på att det snart är min födelsedag, nästa söndag yeeey! Men iallafall så var den här sjukt jobbig! Hade bara dryga lektioner idag, också bad med! Höll på att somna sista lektionen, hade ju grymt ont i ögonen som jag alltid för när jag badar i klor & såklart ska vi läsa sen lektionen, super eller inte... Sen åkte jag med familjen in till nova en sväng skulle köpa ett löpband, men fick även med mig en tröja hem som ni ser där nere :D seee yaa!

COMMENTS
Postat av: Julia

fin blogg, allt bra ? :)

2012-03-05 @ 07:44:04
URL: http://jjuliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0