Brand på 12åker

2012-01-12 @ 20:55:37| CATEGORI: Vardag
Japp, detta är då en av andledningarna till dålig update. Vi satt på svenskan och skulle sluta om en halvtimme eller så så går brandlarmet. Då är det någon 7a som hade satt fyr på skolan. Så alla var tvungna att gå ut. Fick stå där och frysa i en kvart sen skulle hela skolan in till badet, så japp det blev helt fullt. 9orna & 8orna fick gå tillbaka först eftersom branden var vid våra skåp. Men jag var hemma igen vid halv 5 & då åkte jag och anne till center syd, hadlade present till felicia, som fyller år imorgon, grattis! Sen åkte jag och hämtade tulpanerna som jag skulle dela ut, så ja jag gjorde det. Mamma och jag drog sen till center syd för att handla present till småkusinerna. Även lite kläder till mig.

COMMENTS
Postat av: Anonym

vinnarna är ute från veckans blogg, kram!

2012-01-12 @ 21:42:50
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: kajsa-stina

usch vad läksigt med branden! :S



sv: ok! jag har inte gjort nånting direkt idag, är förkyld så.. hoppas man mår bättre i morgon så man kan hitta på nåt! vad ska du göra i helgen ?:D



kram

2012-01-12 @ 23:03:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Postat av: speech help

Hahah, nej men pallar verkligen inte, håret ser as fail ut idag & jag får inga bra outfit bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0