Drar på ännu en mach!

2012-01-29 @ 06:44:18| CATEGORI: Vardag
Hej däär! Andledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag inte orkade & jag hade inget att skriva. Men jag gick ju upp skit tidigt och åkte till Lund & spelade match, förlorade den tyvär. Sen åkte jag hem & rensade min garderob, la undan allt jag inte andvänder osv. Skönt att det är lite ordning nu iallafall. Sen satt jag vid datorn och gjorde 2 desinger till olika personer. Avslutade sen kvällen med chockladpuddig & gladiatorerna.

Idag då? Upp ännu tidigare, vid 6.30, fattar inte hur jag orkar? Men idag blir det två matcher & vi ska ända upp till Blekinge, aja ni får väll uppdatering sen under dagen ifall jag orkar idag, kram på er! :)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0