Humöret på topp!

2012-01-15 @ 11:44:46| CATEGORI: Vardag
Ja okej, kör gårdagen nu då. Vi åkte ju upp till Hässleholm och spelade mot dem. Vi vann, sen hem & duscha sen vidare till lund och kolla på elithandboll med laget mellan Lugi & H43, lugi vann med ganska många bollar. Haha sen när jag kom hem var det snabbt att byta om och sticka till kalas hos småkusinerna. Haha ändå kul, kollade på "never say never" och lite så. Sen elitserie matchen & tills jag gick och la mig va mitt öga rött, det blev bara värre under kvällen. Kollade igår & då var det knast. Nu ingenting, så sjukt glad :D Har haft problem med mina ögon många gånger nu, vissa har varat hur länge som helst. Liksom hur ser det ut att gå med ett rött öga, INTE SNYGGT! Men nu är mitt humör mycket bättre, ska gå osminkad idag, så jag får vila ögat. Så idag blir nog en hemma dag, kram :)

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0