Skola idag, usch!

2012-01-10 @ 19:28:17| CATEGORI: Vardag
Hej, hur var er första dag i skolan, eller ja andra för vissa? Själv var min as dryg. Gick upp vid 7 imorse vilket jag inte alls är van vid. Så ja, var ganska trött dagen igenom. Men skolan var verkligen . Men ändå kul att träffa vissa kompisar som man inte alls har träffat på lovet. Men efter skolan åkte jag hem, var as trött. La mig i soffan och kollade lite på tv. Satte också på mitt nya spegelskydd till mobilen som kom igår. Blev ganska bubbligt, men det var as svårt. Så ja jag får ha det så här ett tag nu, tills jag känner att jag vill byta. Mitt kostade ju bara 9:- liksom, hur billigt som helst? Men hoppas ni har haft en bättre dag än mig iallafall, kyss!

COMMENTS
Postat av: adelle

sv: Jo det kan jag nog göra, inte idag men imorgon! :) <3

2012-01-10 @ 20:32:27
URL: http://adellejohanssons.blogg.se/
Postat av: Julia

Veckans blogg är utsedd, kolla in om du vann (:

2012-01-11 @ 00:13:04
URL: http://lulehultmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0