Snabbis bara!

2012-01-11 @ 21:17:36| CATEGORI: Vardag
Hej bloggen, var ju as trött imorse så det blev skolan med lockigt hår & såg allmänt trött ut. Haha, men sån är jag. Ska försöka lägga mig i tid idag så jag vaknar upp och är as pigg imorgon, de skulle vart något? Men dagen rullade på, även fast jag var otroligt trött var denna dagen så mycket roligare än igår! Åkte hem, tog något snabbt att äta och sen åkte jag till träningen. Micke tränade oss idag & det gick bra, åkte sen men ebba hem och har gjort mig lite mackor och så. Pappa & mamma är på någon match så jag fick göra egen mat & jag var inte så hungring & då sitter mackor perfekt!

COMMENTS
Postat av: sandra

vad bra samma här med :)

2012-01-11 @ 23:02:31
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0