Tack för igår!

2012-01-14 @ 08:20:27| CATEGORI: Vardag
Hej sötnosar, hoppas ni förstår att jag inte kunde blogga igår. Men jag hann mmsa in en liten bild till er så ni visste vad jag höll på med... Men efter skolan åkte jag, linnea & anne hem till linnea, åt lite & sen delade vi ut hennes tulpaner. Sen direkt vidare till Center syd där vi köpte present till felicia (igen). Åkte hem till Linnea och fixade lite. Vid 6 kom alla, vi åt maten osv. Vid 7 gick jag & anne och hämtade felicia, halsduk för ögonen och sen iväg. Sen vart de fest hos linneaa, aja sen var de hem och lägga sig och tagga match! Vilket betyder att jag måste fixa mig nu, ciao!

COMMENTS
Postat av: julia

vad ska du göra idag/har gjort idag? kram :D

2012-01-14 @ 11:17:28
URL: http://luliss.blogg.se/
Postat av: viktoria

hej sötnos! :)

hur mår du idag?

kraam <3

2012-01-14 @ 14:34:15
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0