Gör jag gratisdesigner?

2012-07-03 @ 13:00:00| CATEGORI: Svar
Ja gör jag det? frågorna om detta rullar in! 
Så tänkte ta ett svar inför er alla så ni slipper fråga. Jag fixar ibland åt mina kompisar annars så fixar jag för dem som iallafall har över 100 i statistik. Ju högre statistik du har, desto snabbare gör jag din design. Eftersom den som har högst kommer först. Var tvungen att säga nej till många vänner nu eftersom jag har åkt iväg till Spanien. Gör designerna som du vill eller om du lämnar allt i mina händer så kommer jag på själv. Du måste länka mig i ett inlägg & sen kommer jag lägga in en länk längst ner i menyn också. 

COMMENTS
Postat av: Filippa Rosdahl

hej ! jag har gjort en blogg och behöver en design så snabbt som möjligt för ska åka till Malta här snart och jag vill blogga inna och när jag är där !
jag åker 14 juli om du har tid kanske kan fixa de innan det !
Kram Filippa
Ps. jätte bra blogg!! :d

2012-07-04 @ 17:54:16
Postat av: sanna

din blogg design är jätte fin, och headern!
undrar om du kunde göra en header till mig, jag har ingen ide överhuvutaget, så om du kan så skickar jag massa bilder till dig så får du själv välja bilder och hur det ska se ut osv.. skulle bli jätte glad om du kunde göra det, kram!

2012-07-08 @ 14:58:47
URL: http://saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0