Lever!!

2012-07-13 @ 23:04:51| CATEGORI: Allmänt
Hej sötnosar! Har inte bloggat sen imorse. Men ja har haft det as chill idag nu första dagen i åhus, love!! Jag & josse hjälpte ju till att coacha 03orna. Ja det gick väll helt okej. Sover på hotell nu inatt, josefine sover något rum bort bara. Åker till scaoutstugan imorgon bitti & blåser upp madrass osv... Sen åker vi ner till området och spelar några matcher. Vi har 3 lag... Jaja, blir väll najs de med. Uppdaterar nog imorgon hur det gick. Glömde säga igår att jag gjorde ett skal på rekyl i falsterbo. Fanns samma här i åhus så har gjort ett på mig & ett med mig och Josefine. På bilden ovanför är i min ovanvåning här på hotellet. Josse är också här hos mig nu också. Puss

COMMENTS
Postat av: Sanna

Sånt skal du gjorde, tog man bilder från mobilen då? Hur mycket kostade det? Kunde man göra till iPhone 3GS?

2012-07-14 @ 00:28:09
URL: http://saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0