Mysiig dag!

2012-07-25 @ 23:01:12| CATEGORI: Bilder / Kameran, Vardag
Åh denna dagen har varit helt underbart mysig! Åkte först upp med Agnes till ica & mötte upp Lina där & handlade lite käk. Åkte sen hem till Agnes och packade picknik. Sen åkte vi ner till kanotklubben och hyrde kanot & drog iväg. Stannade efter ett tag vid en gammal "brygga" & åt picknik & bytte om till bikini sen solade lite och så. Sen hoppade vi i ån. Det var så fruktansvärt skönt eftersom det var hela 29 grader idag. Vädret nu är helt underbart! Sen paddlade vi tillbaka & sen var Agnes tvungen och dra hem. Jag och Lina åkte och handlade glass sen chillade vi hemma hos mig. Vid 6 tiden drog hon. Har städat nu ikväll, för det såg ut som kaos, jag skojar inte! Har aldrig haft så stökigt någonsin! Men jag blev inte klar för här är så in i bombens varmt i mitt rum & kan inte öppna försterna för då kommer myggorna.... Fortsätter med städningen imorgon :D

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0