Påväg hem från handbollsträningen

2012-07-11 @ 18:55:04| CATEGORI:

Började precis cykla hem och ja Linnea skulle inte cykla hem nu från stranden så varför inte göra ett inlägg nu när jag cyklar själv? Aja hade iallafall precis träning och de gick väll bra även fast min kondition har blivit mycket sämre nu efter Spanien. Annars vart det väldigt kul och träffa alla kompisarna, vissa har man ju inte sett på en månad :( När jag kommer hem sen måste jag packa till åhus för imorgon kommer Evelina och hämtar mig tidigt så åker vi till Falsterbo horseshow. Hoppas jag hittar mycket nu då :D Ett måste är ju att kolla ginas Falsterbo kollektion, så snyggt!! Ah skriver nog mer ikväll & gör några tidsinställda tills imorgon. Pusss!


COMMENTS
Postat av: Lisa

sv; Hej, åh tack så mycket! Det är bra med mig :) själv då? ♥

2012-07-11 @ 19:54:46
URL: http://raawhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0