Shoppat lite...

2012-07-19 @ 14:22:44| CATEGORI: Allmänt
Hej, ah som ni då vet är jag uppe vid stockholm, ute på landet... Idag drog vi in till barkaby & fick då med mig ett par svarta jeans & inget annat. Var inte jätte shopping sugen då jag fortfarande är helt utmattad efter åhus. Kom hem för inte alls länge sedan & nu sitter jag bredvid mina småskitar vid namn linnea & alfons. Alfons bara sitter och spelar på Ipaden som vanligt... Snart mat & jag är vrålhungrig så tummen upp på det :D Här kommer en liten halvsöt bild på mig & lille affe, (spelar som vanligt...)

COMMENTS
Postat av: emelze.blogg.se

Fin blogg, men har problem att se vissa bilder?:o

Svar: Förlåt för sent svar, denna kommentaren hade jag glömt svara! Jo, det var mitt fel bilden i just det inlägget fungerade inte just då, gick in och fixade de direkt. Men tack sötnos, din blogg är också fin :)
victoriacarlssons.blogg.se

2012-07-19 @ 17:25:54
URL: http://emelze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0