Today

2012-06-27 @ 10:26:03| CATEGORI: Allmänt, Vardag
Tjenare! Orkade inte blogga igårkväll, var helt slö och låg i soffan och kollade på allsång på skansen, haha felicia var med på tv typ 4 gånger & vi är där varje år och kommer aldrig med, nej men sånt får man leva med ;) Sen direkt  efter det var det morden i midsommar, så jag låg kvar fastklistrad vid tven och kollade på det. Aja, från shoppingen fick jag med mig ett linne, 3 sportbhar och en bikini. Vart väldigt slö igår som sagt och orkade inte alls gå och shoppa länge. Idag, upp tidigt & åka till gymmet. Har precis kommit ut ur duschen och idag kommer Lina hit. Hahha hon ska cykla från Annelöv stackarn... jag & lina på bilden ↓

COMMENTS
Postat av: Lina Berglund

men öhhhhh vad ful bild... :O <3

2012-06-27 @ 10:39:20
URL: http://liinaberglund.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0