Väla

2012-03-21 @ 21:59:41| CATEGORI: Allmänt
Ändrade min outfit precis innan jag skulle åka för jag såg att tröjan absolut inte passade bra ihop med skinnjackan så tog på mig en blommig blus istället. Som ni såg i inlägget under så har jag spenderat min studiedag i helsingborg med agnes. Haft super kul och fick med mig lite kläder hem. Kan visa er imorgon eller så kanske? Men ångrar stort att jag inte köpte linnet på bilden ovanför! Men iallafall så sen när vi kom hem blev det att åka iväg och träna. Sen har jag suttit och pluggat hela kvällen, men får inte in något i huvudet. Smart som jag är så sitter man med allting kvällen innan. Detta blir nog dagens sista inlägg så säger godnatt nu! :D

COMMENTS
Postat av: sanna

ställ gärna lite frågor på frågestunden jag har på min blogg:) tack!http://saannaanilssson.bloggplatsen.se/2012/03/22/7588797-fragestund/#kommentarer

2012-03-22 @ 18:15:36
URL: http://saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0