Försenad idag...

2012-05-08 @ 21:22:45| CATEGORI: Vardag
Haha hej bloggen! Vill ni veta varför ni inte fick ett morgoninlägg idag som ni alltid brukar? Jo det var för att jag försov mig och vaknade runt kvart över 8 & jag börjar halv 9. Fick lite smått panik så jag fick skynda mig att sminka mig, platta håret, klä mig och ja ni vet! Sen stack jag till skolan och jag blev typ bara 5 minuter sen. Sjukt vad sanbb jag var ändå? Dock såg jag ganska trött ut hela dagen också, gick runt i en tjocketröja. Men fick ju ta det första jag hittade? Åkte till stallet efter skolan och hämtade lille kyliis på betet, red honom till Ann-Louise och hade sen dressyrlektion där. Sen vart det plugg hela kvällen & kan dock inte det ändå, jävla svenskaa... :(

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0