No time

2012-05-28 @ 21:36:50| CATEGORI: Allmänt
Förlåt, idag har varit en sån dag då jag knappt har tid att blogga. Men iallafall så hade jag följe med några kompisar ner till stranden & tränade. Stannade kvar lite, sen cyklade man hem igen. Sen åt jag lite & var sedan tvungen att följa med mammi till maxi för vi ska till lund & skrylle imorgon med klassen. Så vart tvungen att ha mat med sig. Det dåliga är att det är imorgon alla blivade 7: or kommer & man vill ju se klasserna såklart? :D Menmen, hoppas på fint väder imorgon vissa säger strålande sol & vissa regn. Får hoppas på det första på man kan ha linne & shorts. Nu ska jag ner & äta glass & jordgubbar, hörs!


COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0