Favoriterna!

2012-10-07 @ 22:28:33| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej sötisar! Fullspeckad helg måste jag säga. På fredagen drog jag och tjejerna till bk & käkade. Sen var de hem & byta om, packa & dra på match i Trelleborg, på en fredag.. :/ Men vi vann iallafall så de var ju skönt. Sen var de mys med pizza och sånt med tjejerna hemma hos josse. Sov där & satte sen igång ännu en film på morgonen. Sen överrasskade de mig, jag fyllde år i mars men vi kunde inte fira det då & så. Så ja vi åt frukost och sånt. Åkte hem fixade mig & åkte hem till Klara. Fick en tårta "Bättre sent än aldrig" stod de på den. Kollade film & sen åkte vi iväg. Ögonbindel på och sånt. Tillslut kom vi till Malmö & spelade laserdome. Så himla kul är de så de är sjukt. Tack för allllt mina finaa!! :D
Spelade 2 matcher idag, vann överlägset mot Sölvesborg, sen förlorade mot H43. Aja, tagga en hel vecka skola nu... Massa plugg & prov och skit denna veckan... :(

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0