Såhära är det..

2012-10-04 @ 19:06:00| CATEGORI: Mobilinlägg
Sorry för uppdateringen. Var fett lack på tisdagen på allt liksom, åkte ut till stallet & hämtade min alldra finaste rekyl! Sjukt hur mitt humör vändes direkt. Red hoppning, han var seg i början men sen när vi gick ut och skulle hoppa terräng hinder blev han himla glad. Sen var de vidare på gitarr. Chillade sen till hollywoodfruar. 
Onsdag då, skola, sen träning, sov hemma hos min fina agnes sen på kvällen. Hade det sjukt myyys, chockladfondue & tacos. 

Idag var de skola, de var tråkig dag i skolan idag.. :/ Sen har jag arbetat lite med läxor & inlämningar. Ska göra något pass från handbollen också ikväll & såklart äta kanelbullar. Har ju dock redan ätit 2 i skolan, men de är ju såå gott. Mat nu, puss
 
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0