Sanningar

2012-10-17 @ 21:38:42| CATEGORI: Mobilinlägg
- nu när de är clementin säsong äter jag typ 10 om dagen, äter faktiskt en just nu
- älskar hösten, färgerna och ha på sig varma & mysiga kläder
- jag har typ aldrig tid att träffa kompisar i veckan
- jag ska försöka att börja träna ännu mer och få sån riktig dreambody, även fast de aldrig kommer gå...
- ibland får jag sånna ryck att jag blir jätte glad för ingenting
- mina närmaste vänner är så jävla bra!
- jag skulle gärna shoppat hur mycket som helst, men tar slut på pengarna direkt
- jag ska kanske till ullared på lovet :D looove ullared!
- jag ska snart börja på en ny design till bloggen, ska bara få någon dag där jag kan gå ut och fota höstbilder
- folk som hela tiden ska ha uppmärksamhet, så störigt
- när jag hittar en ny låt jag gillar, tjatar jag ut den tills den blir dålig
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0