Black and white

2012-09-09 @ 19:43:34| CATEGORI: Bilder / Kameran
Hej sötnosar!
Tog 2 bilder precis som jag redigerade nyss. I Alexanders gamla rum så har ni inte satt in nya möbler eller något sånt ännu så där är en hel vägg som jag kan fota vid :D
Men i fredags stack jag & felicia upp till hasslö och sov där en natt sen på lördag kom pappsi & mina tjejer i bilen och hämtade oss så åkte vi till karlskrona med laget. Var på bodaborg där, typ som fångarna på fortet eller så. Man sprang runt i massa rum och skulle klara sig vidare.

Sen på kvällen kom agnes, josse, linnea och klara hit och vi åt pizza och badade jacuzzi och sånt mys. Vid 12 drog vi vidare hem till linnea, (inte agnes, hon skulle hem). Men vi andra som där hemma, vaknade imorse och då drog jag, klara, agnes & linnea till ip och kollade Lödde-BoIS. Träffade massa där också, jag såg inte hela matchen utan jag & agnes drog typ efter halva. Så ja jag åkte hem och chillade lite och så. 

Ska verkligen försöka fixa lite outift bilder imorgon innan jag åker till skolan, men hinner nästan aldrig. Men man kan ju hoppas på det bästa. Ska snart gå ner och kolla på X-factor, första avsnittet idag. Har planer inför imorgon med de får ni veta då ;) Jaa, detta inlägget blev väldigt långt men de är så när jag inte hinner uppdatera så blir det färre fast längre. Puss

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0