Då var de shopping igen

2013-04-27 @ 22:17:00| CATEGORI: Allmänt, Kläder, New in
LÖRDAG IDAG!! Åkte med mammi till Väla och shoppade lite, skulle försöka hitta en ny vårjacka men icke sa nicke. Hittade lite annat smått och gott som jag handlade, älskar min nya bikini. Har haft lite mys med mammi ikväll, åt tacos, kollade film och lite så. Aja här kommer dagens inköp, man ser inte så mycket men jaaa.
 
++++ får inte glömma att jag aven köpt min skolavslutningsklänning, visar bild på den när det närmar sig avslutningen :)

COMMENTS
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Alltid roligt med lite nytt! :)

2013-04-30 @ 12:44:33
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0